Building Machines / Gradbišče 4.0

Gradbišče 4.0

Gradbišče 4.0

Telemetrija, integrirane tehnologije IMC (inteligentnega upravljanja strojev), avtomatizacija, avtonomni transportni sistemi (AHS), hibridna tehnologija, električno upravljani gradbeni stroji – vse to so področja, ki so se skozi dolga leta poslovanja uveljavila v našem podjetju.

 

 

Prek računalnika ..

... na katerem koli mestu organizira vodja gradbišč več gradbišč sočasno. Prenos v realnem času daje podatke o izkopu za logistično načrtovanje uporab ter informacije o napredovanju dela na gradbišču.

Gradbišče 4.0 je pri KOMATSUJU že dolgo v teku, smo sredi tega!

 

Da lahko izpolnimo te zahteve, izobražujemo IMC-specialiste in zaposlujemo diplomirane merilne tehnike.

Telemetrija KOMTRAX

fleet_management

KOMTRAX, sistem za telemetrijo Komatsu, zamrežuje vaš strojni park Komatsu. Prek računalnika vam ta sistem omogoča optimizirano načrtovanje virov, informacije o lokaciji, funkcijsko vrednotenje in zgodnje prepoznavanje opozoril o napakah. Digitalizacija podpira sprejemanje odločitev in avtomatizira vaše procese. Pri tem se pri sočasnem povečanju učinkovitosti in kakovosti znižujejo stroški.

 

Spremljanje lokacije preprečuje tatvine, daljinska diagnostika strojev pa zmanjšuje večje poškodbe in čas mirovanja strojev na najmanjšo mogočo raven.

 

Tehnologija IMC

IMC

Tehnologija za inteligentni nadzor stroja IMC (Intelligent Machine Control) omogoča delovanje polavtomatskih gradbenih strojev, strojevodja pa prevzema vlogo dajalca signalov in nadzornika sistemov.

 

Obstoječi podatki CAD-načrtovanja se uporabljajo za izdelavo zahtevanih kontur zemljišča. Tridimenzionalni krmilniki nenehno primerjajo dejanski položaj s ciljnim položajem v shranjenem modelu zemljišča. S tem se zahtevana kontura zemljišča izdela v enem delovnem koraku.

 

Že 2014 je bil predstavljen prvi bager KOMATSU s popolnoma integriranim GPS-sistemom s senzoriko v realnem času. Inteligentni asistenčni sistemi omogočajo s poseganjem hidravlike zaščito ciljne površine, optimizirani nakladalni cikli zagotavljajo do 40-odstotno izboljšano produktivnost pri sočasno večji natančnosti v primerjavi z običajnimi prikazovalnimi sistemi.

Podpora pri izbiranju optimalnega strojnega parka (OFR)

Komtrax

Izbira optimalnega strojnega parka

 

Pri nakupu večjih strojev, namenjenih za pridobivanje materiala, se morajo kupci pogosto odločati brez predhodnega preizkušanja strojev v specifičnih pogojih uporabe. Pri tem imajo kupci na voljo podporo za izbiranje optimalnega strojnega parka OFR (Optimum Fleet Recommendation).

 

Naši OFR-inženirji nudijo podporo s podrobnimi analizami in ustreznimi priporočili. Ta so podprta z obsežno dokumentacijo. Na ta način lahko Kuhnovi kupci enostavno sprejemajo odločitve in izberejo primeren stroj za vsako gradbišče. S tem se tveganje za nabavo napačnega stroja zmanjša na najmanjšo mogočo raven.

  

 

Podpora

 

Pred nakupom gradbenega stroja obišče ustrezno usposobljen Kuhnov zastopnik potencialnega kupca neposredno na njegovem mestu uporabe in pridobi vse pomembne podatke v zvezi z zahtevami novega stroja. Pomembna je predvsem velikost področja uporabe in vozne razdalje, še zlasti pa nakloni in zgradba površine ter trdota materiala za pridobivanje. Kuhnov strokovnjak pridobi tudi podatke o ciljnem volumnu pridobivanja in dejanskem stanju obstoječega strojnega parka.

 

 

Izdelava analize

 

Pridobljeni podatki se zatem vnesejo v simulacijski program OFR. Program določi optimalne rešitve in s spreminjanjem določenih parametrov omogoča izvajanje alternativnih simulacij »kaj bi bilo, če«. Kombinacija utemeljenega inženirskega znanja in natančnih fizikalnih podatkov daje OFR-priporočila, ki jih lahko kupec uporabi za orientacijo pri svojem nakupu. Več kot desetletne izkušnje s tem programom omogočajo Kuhnovim strokovnjakom dajanje zanesljivih priporočil. 

 

 

Izkušnje prinašajo zaupanje

 

Kupci gradbenih strojev bi morali v vsakem primeru izkoristiti prednosti, ki jih prinaša program OFR. Pred odprtjem novega kamnoloma ali nakupom novega gradbenega stroja bi se morali posvetovati s kompetentnimi Kuhnovimi strokovnjaki. Pravilna odločitev je lahko odločilna za nadaljnji uspeh gradbenega podjetja. S pomočjo izkušenj iz programa OFR je mogoče maksimalno izkoristiti svojo investicijo. 

Načrtovanje in spremljanje gradbišča

Upravljanje gradbišča Sitelink3D™

 

Od gradbišča do pisarne vam Sitelink3D nudi potrebno povezljivost in nadzor, da lahko vodite svoje projekte in zagotovite izpolnitev zastavljenih terminskih načrtov. S svoje pisarniške mize lahko neposredno daljinsko dostopate do vseh svojih strojev in zagotavljate podporo, prenašate datoteke enemu ali več gradbenim strojem, pošiljate obvestila in izdelate obsežna poročila o izkopanih količinah.

 

  • Konstantna povezava z vsemi aktivnimi delovišči in gradbišči
  • Preglednost in sledljivost
  • Daljinski dostop in podpora

DynaRoad - Upravljanje zemaljskih del

Nudi hitrejše, realnejše in natančnejše podatke za načrtovanje in analiziranje. DynaRoad vam daje potrebne pripomočke za učinkovito časovno upravljanje transporta in odlaganja izkopanega in nanesenega materiala v dejanskem prostoru. Vizualizirajte kompleksne projektne naloge, da dobite jasno predstavo o konceptu realizacije.

 

  • Upravljanje materiala
  • Načrtovanje časovnih potekov (Ganttovi diagrami)
  • Načrtovanje virov

Sitelink3D™ Enterprise - načrtovanje, terminsko načrtovanje in poročanje

Še bolje izkoristite svoje podatke in izdelajte posebej prilagojena poročila na svoji pisarniški mizi. S Sitelink3D lahko optimalno upravljate material v realnem času. Načrtujte, razporedite in določite strojna dela in izdelajte posebej prilagojena poročila za svoje individualne zahteve.

 

  • Poročila o produktivnosti
  • Načrtovanje delovišč
  • Spremljanje napredovanja pri delu, izdelava volumskih/transportnih poročil

E-Parts Store

Če želite prihraniti stroške in čas, potem je  eParts Store za vas prava rešitev.

 

Tukaj je le nekaj prednosti, ki jih lahko izkoristite:

 

  • dostop do naročil 24 ur/365 dni
  • hitra in ugodna nabava originalnih nadomestnih delov Komatsu
  • takojšnje informacije o ceni in dobavi
  • pregled naročil
  • prenos dokumentov

Avtonomni transportni sistemi (AHS)

V avtomobilski panogi je mogoče danes nenehno slišati o avtonomni vožnji, pri KOMATSUJU se ta tehnologija uspešno uporablja že skoraj 10 let!

 

Od 2008 se veliki damperji v avstralskih in ameriških rudnikih premikajo popolnoma avtonomno. Od takrat so brez voznikov v velikih rudnikih pretovorili več kot milijardo ton jalovine in rude.

 

Nova generacija avtonomnega damperja

Ta model naj bi že v bližnji prihodnosti uvedli na trg.

  • Tehnični podatki: skupna masa 416 ton
  • Nosilnost: 230 ton
  • Skupna moč motorja: 2.014 kW (2.738 KM)
  • Največja hitrost vožnje: 64 km/h
  • Obračalni radij: 15,9 m
  • Skupna dolžina: 15 m
  • Skupna širina: 8,5 m
  • Pnevmatike: 59/80R63

Hibridna tehnologija

Prvi prototip so na Japonskem izdelali že 2001. Približno 4.000 enot je že uspešno v uporabi. Hibridni stroj prihrani v primerjavi s podobnim strojem približno 30 odstotkov goriva, proizvede manj CO₂ in je tišji.

Dodatne informacije o HB 215LC-2 in HB 365LC-3.

Elektromobilnost

Komatsu 605-7 E-Dumper

Kuhn Schweiz AG izdeluje največji damper na svetu z baterijskim pogonom.

Z načrtovanjem so začeli marca 2015, prvi e-damper pa je na voljo od sredine 2017.

Tehnični podatki so več kot prepričljivi:

Stroj: Komatsu 605-7, skupna masa 110 t

Pogon: Sinhronski elektromotor, trajna moč 590 kW (800 KM), navor do 9500 Nm

Baterija: 600 kWh Li-ionski akumulator, masa 5 t

 

Vozilo ni le največje električno vozilo na svetu, ampak premore tudi največjo baterijo na svetu (600 kWh), ki je bila kdaj vgrajena v vozilo. Za primerjavo porabi damper z dizelskim motorjem na leto, odvisno od vrste uporabe, od 50.000 do 100.000 litrov dizelskega goriva in izloči od 131 do 262 ton CO₂. Absolutni svetovni rekord predstavlja tudi ta kombinacija: Še nikoli doslej ni bilo mogoče z enim samim električnim vozilom prihraniti toliko emisij CO₂.

 

Rekordov je še več: E-damper se lahko uporablja tudi kot dodatni vir energije. Pri delovanju obenem proizvaja električno energijo brez emisij CO₂, ki je pri izkopu materiala in natovarjanju e-damperja večja kot pri raztovarjanju. Pri vožnji navkreber je masa praznega vozila 45 t, pri vožnji po klancu navzdol je masa polno natovorjenega vozila 110 t. Skupno se tako pri vožnji po klancu navzdol proizvede več električne energije, kot je potrebno za vožnjo navkreber. S tem kot stranski produkt proizvaja električno energijo brez emisij CO₂.

 

 

Dodana vrednost za naše kupce

Katero dodano vrednost dajejo digitalne tehnologije našim kupcem?

 

Optimizirajo se naslednja področja:

  • upravljanje več gradbišč in delovišč
  • učinkovitejše načrtovanje virov
  • optimizacija uporabe strojev
  • optimizacija logistike na gradbišču
  • optimizacija načrtovanja vzdrževalnih ciklov
  • najnovejše informacije o stanju izkoriščenosti
  • zmanjšanje časa mirovanja
  • preprečevanje zlorabe in tatvin
  • nadomeščanje običajnih sistemov zajemanja delovnega časa
  • digitalizacija nabavnih procesov
  • avtomatizirano knjiženje in fakturiranje
  • dokumentiranje in primerjava podatkov gradbenih procesov

 

Prek računalnika na katerem koli mestu organizira vodja gradbišč več gradbišč sočasno. Prenos v realnem času daje podatke o izkopu za logistično načrtovanje uporab ter informacije o napredovanju dela na gradbišču.

Kupec prevzema nadzor

Raupe Komatsu D61PXi-24

Bagger Komatsu PC210LCi-10

Funktionen

visibility_and_tracking.jpg
real-time_cut_fill_mapping.jpg
database_querry.jpg